STOP STAV - nové objednávky pro zakázkovou výrobu přijímám až od února 2024. Skladovky odesílam od 4.1.2024

Jak nakupovat

JAK NAKUPOVAT?

  • vložte vámi vybrané zboží do košíku
  • po vložení všech položek přejděte prostřednictvím ikony košíku do seznamu vybraného zboží a zvolte "pokračovat"
  • vyberte způsob dopravy a následně vyplňte doručovací údaje
  • odesláním objednávky jste dokončili nákup a souhlasili jste se zpracováním osobních údajů

Na vámi uvedený e-mail Vám přijde potvrzení o přijetí objednávky společně s platebními údaji - zálohovou fakturou s QR kódem, díky němu lze pohodlně a rychle zaplatit bankovním převodem. Jiná možnost platby zatím není k dispozici. 

Co se týče zboží na eshopu, nabídku neustále rozšiřuji.
 
Pokud by jste měli zájem o háčkovaný výrobek na míru napište mi do zprávy buď na instagram a nebo facebook popřípadě na můj e-mail info@lucie-zelena.cz), a domluvím se na konkrétní představě  
 
 
 
U zboží najdete také různé stavy:
  • skladem - zboží fyzicky skladem, připraveno k okamžité expedice do druhého dne, jakmile je platba připsána na účet. 
  • k dodání do XX dnů/týdnů - zboží není skladem, ale je možné ho objednat s delší dodací lhůtou. Ruční práce vyžaduje svůj čas. Na základě Vaší objednávky zjistím aktuální dostupnost potřebného materiálu u dodavatele a pokud je potřebné množství k dispozici, potvrdím Vaši objednávku. Jakmile mám materiál doma - začínám pracovat na Vaší objednávce a následně Vás informuji o jejím dokončení a expedici.  
  • předobjednávka - slouží k zahrnutí vaší poptávky do objednávky k určitém datu. Je však nutné počítat s delší dobou doručení (většinou 2-3týdny od odeslání hromadné objednávky). Pokud Vaše objednávka obsahuje zboží skladem i v předobjednávce a nechcete čekat než zboží dorazí, napište mi a domluvíme se individuálně na odeslání zboží.

 

U všech těchto stavů zboží, je zboží k zakoupení po vložení do košíku.
  • zboží “na dotaz” - zboží je aktuálně vyprodané, v případě zájmu o dostupnost mi napište prosím soukromou zprávu nebo e-mail.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

1) Lze zakoupené zboží vrátit?

Nepoužívané produkty lze vrátit v klasické lhůtě do 14 dní. Stačí když mi dáte dopředu vědět na e-mail: info@lucie-zelena.cz  a obratem Vám pošlu formulář pro vrácení zboží a instrukce co udělat dál - TO PLATÍ POKUD SI ZAKOUPÍTE PRODUKT OZNAČENÝ JAKO SKLADEM.

Peníze za zakoupené produkty vám pošlu zpět po přijetí balíčku. Poštovné zpětně neproplácím.

 

2) Kam mám zboží poslat zpět?

Pečlivě zabalené zboží pošlete spolu s fakturou a vyplněním formulářem na vlastní náklady zpátky na tuto adresu:

Lucie Zelená, Březina 1, 569 23 Březina u Moravské Třebové a zásilku označte slovy "VRACÍM" a zároveň mi dejte zprávu na můj e-mail. 

V případě, že jste si objednali produkt s označení "k dodání do xx dnů/ týdnů" a nebo Vám jsem uháčkovala produkt "na míru" - v těchto případech se jedná se o zakázkovou výrobu na Vaše přání a zde vrácení zboží není možné.

 

3) Co když se ve 2 leté záruční době zakoupený produkt pokazí?

V případě, že jste ho opravdu používali tak jak se má - určitě vám ráda pomůžu situaci vyřešit bez jakéhokoli poplatku navíc. Napište mi, pošlete nejlépe i fotku závady a domluvíme se na dalším postupu. Pokud to bude možné, závadu opravím. Pokud to nepůjde, můžeme se dohodnout na výměně produktu za stejný nebo podobný, případně se domluvíme na peněžní kompenzaci. Instrukce k odeslání odešlu na email. Náklady na dopravu hradí kupující. 

 

4) Co dělat když se zboží poškodilo až po záruční době?

I v takové situaci se mi určitě ozvěte, pokud to bude v mých silách, ráda Vám pomůžu s opravou. Vzhledem k tomu, že záruka už prošla, prosím berte na vědomí, že si za opravu určím částku adekvátní ceně za materiálu a doby trvání opravy. Náklady na dopravu hradí kupující.

 

5) Produkt se mi poškodil mojí vlastní vinou, je možné ho opravit?

Určitě se mi ozvěte, pošlete fotky a domluvíme se, platí stejné podmínky, jako u otázky č. 4

 

Zajímá Vás něco dalšího? Napište mi na e-mail: info@lucie-zelena.cz ráda zodpovím i Váš dotaz